Deklaracja dostępności
Gminny Zespół Lecznictwa Otwartego w Kietrzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej gzlokietrz.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: mgr Agnieszka Domagała — email: adomagala@gzlokietrz.pl. lub telefonicznie 77 485 52 30 wew 103 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Adres: ul. Kościelna 1, 48-130 Kietrz,
- E-mail: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Nadrzędnym celem naszej działalności jest świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie.
Z tego powodu przeprowadziliśmy w naszej przychodni szereg zmian modernizacyjnych.
Zlikwidowano wszelkie bariery architektoniczne, które uniemożliwiały poruszanie się osobom niepełnosprawnym.
Nasi pacjenci mają do dyspozycji parking a osoby niepełnosprawne oddzielne stanowisko parkingowe oraz podjazd do przychodni.
W 2006 roku do użytku oddano dźwig osobowy dla osób niepełnosprawnych, dzięki któremu osoby z dysfunkcją narządu ruchu mogą dotrzeć do gabinetów lekarskich znajdujących się na pierwszym piętrze naszej przychodni.
Szanowny Pacjencie, w sytuacji szczególnej takiej jak np.: awaria windy, prosimy o kontakt z pracownikiem rejestracji. Pracownik ten niezwłocznie powiadomi lekarza, który przyjmie osobę w określonym czasie i wyznaczonym gabinecie znajdującym się na parterze placówki. Dobro i niesienie pomocy naszym pacjentom jest dla nas najważniejsze.
Budynek placówki w pełni przystosowany jest do obsługi osób, które mają problem z poruszaniem się. Do dyspozycji osób niepełnosprawnych są również specjalnie przystosowane sanitariaty. Ponadto istnieje możliwość wypożyczenia na terenie GZLO wózka inwalidzkiego do transportu chorego.
Podczas rejestracji i przy załatwianiu spraw administracyjnych, osoby niesłyszące mogą skorzystać z pomocy pracownika GZLO, który zna język migowy.
W naszej placówce wszyscy pacjenci traktowani są tak samo i każdy z nich może otrzymać profesjonalną i życzliwą poradę.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W naszej placówce działa system komunikacji niewerbalnej.